Reklamace, vrácení zboží

Kupující má právo dle Občanského zákoníku vrátit zboží do 14 kalendářních dnů od jeho převzetí. Zboží je třeba vrátit v nepoškozeném stavu, originálním nepoškozeném obalu, kompletní s veškerým příslušenstvím.

Podání reklamace:

Zákonná záruční doba trvá 24 měsíců.

1. Zavolejte nám na telefonní číslo: +420 223 016 836. Reklamaci vyřídíme po telefonu.

 2. Zašlete nám e-mail na info@interiori.cz. E-mail musí obsahovat typ výrobku, jeho kód, číslo faktury nebo číslo objednávky a popis zjištěných závad a jejích projevů.

Zaslání zboží:

Kupující zašle reklamované zboží na svoje náklady  na adresu prodejce nebo doručí osobně.

Rozhodnutí o reklamaci:

Nejpozději do 3 pracovních dnů  bude zákazník kontaktován a budou mu sděleny informace o dalším postupu reklamace. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Vrácení peněz:

Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš bankovní účet, nebo dle domluvy. 


Menu

Recently Viewed

No products
Porovnat 0
111