Reklamace, vrácení zboží

Kupující má právo dle Občanského zákoníku vrátit zboží do 14 kalendářních dnů od jeho převzetí. Zboží je třeba vrátit v nepoškozeném stavu, originálním nepoškozeném obalu, kompletní s veškerým příslušenstvím.

Podání reklamace:

Zákonná záruční doba trvá 24 měsíců.

1. Zavolejte nám na telefonní číslo: +420 223 016 836. Reklamaci vyřídíme po telefonu.

 2. Zašlete nám e-mail na info@interiori.cz. E-mail musí obsahovat typ výrobku, jeho kód, číslo faktury nebo číslo objednávky a popis zjištěných závad a jejích projevů.

Zaslání zboží:

Kupující zašle reklamované zboží na svoje náklady  na adresu prodejce nebo doručí osobně.

Rozhodnutí o reklamaci:

Nejpozději do 3 pracovních dnů  bude zákazník kontaktován a budou mu sděleny informace o dalším postupu reklamace. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Vrácení peněz:

Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš bankovní účet, nebo dle domluvy. 

Lze reklamovat „žárovky“:

Na světelné zdroje (žárovky) se nevztahuje záruka. Životnost uváděná v hodinách je orientační pomůcka výrobce naznačující kvalitu. Není měřitelná ani dovoditelná. Funkčnost zdroje je třeba prozkušet při objednání. Pozdější reklamace není možná. Výrobci reklamace zdrojů nepřijímají.


Recently Viewed

No products

Menu

Porovnat 0